Místo kultury mají Češi kriminál

Češi považují kriminalitu a zvrácenost za normální a vštěpují ji již po staletí svým dětem. Takovým konkrétním příkladem může být text českých lidových písní! Navrhujeme udělat kontrolu všech lidových a následně jejich vyřazení ze školních osnov.

Český zvyk vyhazovat novorozeňata do popelnice popisuje již tato prastará píseň: “Vrána letí, nemá děti, my jich máme jako smetí…” Proto běločeši považují toto chování za normální a na zacházení s člověkem, jako se smetím, nevidí nic divného.

O poznání závažnější dopad pak může mít píseň Šly panenky silnicí. V první sloce je nepokrytě propagována nabídka k intimnímu soužití nezletilé, vyřazení ženy z rozhodování o tom, s kým se chce intimně stýkat. “Kam panenky, kam jdete, která moje budete (majetnické násilné sklony muže)? Ta maličká ta je má (pedofilie) …” Pokračování nám ukazuje na zcela jistě fundamentalisticky založení národa hraničící s terorismem: “Na krku má granáty…”

Abychom neopomněli další českou společensky podvratnou píseň, jejíž slova jsou: “… Černooký bača ovečky zatáčá (nepochybně český pastevec se stádem ovcí, které týrá = zatáčá). “…Já nemám maměnku, ale mám galánku, (matku už zřejmě utýral nebo rovnou odpravil a ještě se tím chlubí) ona mi vypere černú košulenku …(ponižující ženské práce musí dělat jeho manželka, ani ji nekoupí automatku) …Všeci sa starajú o moju chudobu,
/: a já sa nestarám, chvála Pánu Bohu : / (asociální nepřizpůsobivý typ žijící na sociálních dávkách a ještě navíc věřící fanatik).”

Již od mala je českých dětičkám vtloukáno do hlavy, kde je jejich místo: Například: “Paci, paci pacičky, táta koupí botičky a maminka pásek” Proč je na prvním místě uváděn otec? A k čemu doma potřebují pásek? Na výkon tělesných trestů, které Češi považují za běžný výchovný nástroj.

Další ukázka, jak si Češi představují výchovu dětí: “Hajej dadej, milé dítě, probudíš se na úsvitě. Nebudeš-li spáti víc, dám ti odvar z makovic …. ” Matka musí nechat své dítě doma v noci samotné, protože se po nocích živí prostitucí. Celkem běžný společenský jev v českých rodinách, matka samoživitelka zajišťuje finanční prstředky pro své dítě, protože stát není schopen donutit otce, aby platil výživné. Češi běžně uspávají své děti alkoholem nebo dvarem z makovic. To se potop podepisuje na vyšším sklonu mládeže k alkoholismu a celkovou demencí dospělého národa.

Další ukázka lidové tvořivost nepotřebuje komentář: ” Nesahej mi na kolínko tam je samá kost, sáhni radši na stehýnko tam je masa dost, …Nesahej mi na kolínko tam jsou samý kosti, sáhni si jen o trochu výš, přijdeš do radosti …. Obtěžování žen je v tomto národě považováno za normální.

Svou lásku ke zvířatům předstírají….”Měla bába vrabce v kapse,vrabec v kapse píp. Zmáčla bába vrabce v kapse, vrabec v kapse chcíp.”

A co teprve Pec nám spadla?! V první části říkanky si jasně říkají o dotace, dávky, pomoc (kdopak nám ji postaví?), následuje reference na seniory, kteří umí ale už jsou na cestě na Jadran (starý pecař není doma) a mladou generaci, která nemá dostatečné vzdělání a schopnosti (mladý to neumí). Konečným řešením je vše zbourat a jít od toho (dá do toho čtyři rány a už je to hotovo). “Čtyři rány” navíc spíše svědčí o pokusu o pojistný podvod.

Jak patrno, Češi jsou sémě Satanovo a je třeba je vypráskat. O tom, že jsou dítkami vládce pekel svědčí i to, že Satan je otcem lži a Češi jsou (mimo jiného) lháři. Vyžeňme tedy toto zlo. Každý věřící má mít hřích v nenávisti, protože nenávist se tak stává očistnou. Vypráskejme Čechy z ČR. Zplna hrdla zvolejme

About the author